012 - 677 0032

dalam banyak2 produk shaklee. collagen paling peberet . paling saya suka. masa mula2 buat shaklee saya dah aim collagen ni. bila mula je dapat bonus shaklee saya beli collagen untuk diri sendiri . tak sia2 membeli walaupun tujuan asal bukanlah nak hilangkan strechmark selepas bersalin.

hilangkan-strech-mark-selepas-bersalin hilangkan-strech-mark

Collagen yang bukan collagen propa. strechmark pregnant boleh hilang. tanjat mak ! ? selama ni saya makan macam2 produk tak penah hilang. strech mark ni bukan sesuatu yg mudah hilang tau. rasanya semua yang penag bersalin tahu susahnya nak hilangkan strech mark selepas bersalin.

Saya ambil Macam yang Shaklee cadangkan. caya tak caya jer apa yang shaklee janjikan tu betul. Hasil marvelous.

lepas tu pregnant pulak ?? dah buat strech mark baru . bertabah la. ni dah bersalin nak consume balik collagen . tanpa ragu2 strech mark ku pasti hilang
tak leh jadi ni. ?

Pengedar Shaklee , vitamin consultant & business leader
olie 012 677 0032 ?